close

話 說 .... 上 星 期 六 日 入 了 camp ......

話 說 .... 上 星 期 六 pk 了 .....

一 pk 就 變 了 傷 膝 青 年

照片 2128  

只 怪 自 己 太 不 小 心 + 精 神 不 夠 了

( 精 神 不 夠 是 因 為 夜 訓 + ..........)

都 係 第 一 次 咁 唔 小 心

幸 好 有 個 懂 處 理 傷 口 的 好 姊 妹

感 謝 萬 分

有 佢 先 可 以 將 個 傷 口 整 得 咁 靚 咋 ~~

 

camp 不 講 太 多 了 

總 之 就 精 彩 啦 

精 彩 到 出 camp 後 要 立 即 回 家 睡

 

約 了 6 點 食 飯

但 我 5 點 55 分 先 起 身

IMG_1909-2.jpg  

係 不 情 願 的 情 況 下 起 身 .....

跟 住 就 換 衫 去 食 飯 了

 

是 夜 聚 餐 於 apm 的 家 傳 滬 曉 

其 實 已 是 apm 的 指 定 餐 廳

而 且 多 人 飯 局 一 定 有 紅 燒 魚 頭 食

好 好 味 架 .... 是 太 公 指 定 的 菜 式

因 為 食 得 太 多 次

所 以 今 次 無 影 相 了

反 而 想 介 紹 的 是 另 一 菜 式

話 說 今 次 主 廚 親 自 捧 出 大 魚 頭

並 向 我 們 介 紹 是 次 所 用 的 大 魚 頭 是 龍 脷 魚 的 魚 頭

魚 身 已 給 其 他 餐 廳 作 魚 扒 之 用

之 後 各 我 們 介 紹 一 盅 豬 肺 燉 湯

照片 2127

忘 記 了 名 字

但 仍 記 得 湯 料 有 豬 肺、雞 腳、雪 耳、木 瓜、南 北 杏.......

照片 2126   

好 豐 富 ... 好 甜 .... 好 喜 歡 飲 湯 !!!!! :)

 

大 廚 還 向 我 們 教 路:唔 好 俾 侍 應 分 湯,自 己 分 自 己 飲 !!!!

有 大 廚 一 句,我 們 當 然 信 十 足 !!!!!

然 後 由 太 公 分 燉 湯 ~~~ 哈 哈 !!!!!

 

食 飽 飽 ... 一 行 7 人 就 上 醫 院 探 2 家 姐

2 家 姐 就 快 so 了 ..... yeah ~~~~

可 愛 的 bb .... 快 d 出 黎 見 我 地 啦 !!!!!!

baby_skin_care_s1_bumps_spots_rashes.jpg  

arrow
arrow
    全站熱搜

    黑天使。K 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()